2015. március 22., vasárnap

ÚRVACSORA KULCSSZEREPE A TERMÉSZETFELETTIHEZ

ÚRVACSORA IGAZSÁGA ÖSSZEKAPCSOL KRISZTUSSAL ÉS AZ ATYÁVAL, EZÉRT TRANSZCENDENS !
*
"Aki eszi az én testemet és issza az én véremet, az én bennem lakozik és én is abban. Amiként elküldött engem amaz élő Atya, és én az Atya által élek: akként az is, aki engem eszik, él én általam." (Jn.6:56-57,)
*
ÚRVACSORAI KÖZÖSSÉG FELTÉTELE :
*
"Aki méltatlanul eszi e kenyeret, vagy issza az Úrnak poharát, vétkezik az Úr teste és vére ellen. Próbálja meg azért az ember magát, és úgy egyék abból a kenyérből, és úgy igyék abból a pohárból, mert a ki méltatlanul eszik és iszik, ítéletet eszik és iszik magának, mivelhogy nem becsüli meg az Úrnak testét." (1.Kor.11:27-29,)
Mi tesz méltatlanná az Úrvacsorához?  1.rész,   2.rész ITT.
*
A kijelentésre épülő napi imádó Úrvacsorai közösség gyakorlása biztosítja szívünk és életünk napi megtisztulását, a Krisztussal való napi személyes közösséget (tanítványi életvitelt, a mennyei dimenzióval való együttműködést), amelyek a menyegzőre való felkészüléshez nélkülözhetetlen gyakorlati igazságok az eklézsia számára!

Felvétel készült 2015.03.21.-én az Evangéliumi Szolnoki Gyülekezet Istentiszteletén
Kapcsolódó ajánlott üzenetek : Két világ összekapcsolása 
                                 Mi tesz méltatlanná az Úrvacsorához?  1.rész,   2.rész ITT.
                                                 AZ ÚRVACSORÁBAN REJLŐ TITOK
                                                 Tudat átváltoztatása természetfeletti identitásra
                                                 Útmutató az imádó Úrvacsorai közösséghez   
________________________________________________________________________
Ajánlott aktuális üzenetek :  ANTIKRISZTUS LOPAKODVA SZÍNRE LÉP 
                                                 Krisztus elárulása és a magyar egyház 
                                                 Protestáns egyházak behódolása a fenevadnak
                                                 A HAMIS KARIZMATIKUS EGYHÁZ LÁTHATÓVÁ VÁLIK  
                                                 Igaz- és hamis advent  
_______________________________________________________________________


Az üzenetben használt vázlat fotója

_______________________________________________________________________
Az Atya világába való belépést megalapozó Ígehirdetések :
  (Dátumra, vagy a címre kattintva a kiválasztott oldal megnyílik.)
 1. rész 2013.06.08 - Krisztusban való élet titkai - 1.rész




63.rész 2014.09.13 - Istenfélelem fogalmának pontosítása - 1.rész
64.rész 2014.09.20 - Istenfélelem fogalmának pontosítása - 2.rész







A  KRÍZIS  MISSZIÓ  HÍRLEVELEI  ITT  OLVASHATÓK  : 
HÍRLEVÉL - 2. 
                                     3. HÍRLEVÉL VIDEÓJA                              
____________________________________________________________________ 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése