2013. december 2., hétfő

KRISZTUSBAN MARADÁS JUTALMA ÉS ÁLDÁSA

MEGMARADNI JÉZUS SZERETETÉBEN

A MI ÖRÖMÜNK AKKOR LESZ TELJES, HA ÖRÖMET SZERZÜNK JÉZUSNAK


"Amiképpen az Atya szeretett engem, én is úgy szerettelek titeket: maradjatok meg ebben az én szeretetemben. Ha az én parancsolataimat megtartjátok, megmaradtok az én szeretetemben; amiképpen én megtartottam az én Atyámnak parancsolatait, és megmaradok az ő szeretetében. Ezeket beszéltem néktek, hogy megmaradjon ti bennetek az én örömem és a ti örömetek beteljék. Ez az én parancsolatom, hogy szeressétek egymást, amiképpen én szerettelek titeket. Nincsen senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja az ő barátaiért." (Ján.ev. 15:9-13,)
*
Jézus parancsait megtartani, az jelenti, gyakorolni, ismételten cselekedni azt, folyamatosan tenni azt. Ez pedig az Úrral való személyes napi kapcsolat folyamatos gyakorlását jelenti. Ezzel tartjuk meg Jézus szerelmét magunk felé, és ezzel szerzünk Neki örömet. Az Ő irántunk való szerelme és öröme teszi teljessé a mi örömünket, mert a Krisztus szerelme visz be minket az Atyába, az Örök Élet világába, Isten teljességébe !  

Lásd Efézus 3:19 vers  :  "És megismerjétek a Krisztusnak minden ismeretet felül haladó szeretetét, hogy eképpen beteljesedjetek az Istennek egész teljességéig."

*
Kívánom, hogy ez az üzenet épülésül szolgálhasson minden éhező-, és szomjazó szívű érdeklődő számára !
*
Isten áldjon meg !
*
Felvétel készült :  2013.11.23.-án
__________________________________________________________________
A KORÁBBI ÜZENETEK  VIDEÓI AZ ALÁBBI LINKEKEN TALÁLHATÓK :
(Dátumra, vagy a címre kattintva a kiválasztott oldal megnyílik.)
 1. rész 2013.06.08 - Krisztusban való élet titkai - 1.rész




63.rész 2014.09.13 - Istenfélelem fogalmának pontosítása - 1.rész
64.rész 2014.09.20 - Istenfélelem fogalmának pontosítása - 2.rész







A  KRÍZIS  MISSZIÓ  HÍRLEVELEI  ITT  OLVASHATÓK  : 
HÍRLEVÉL - 2. 
                                     3. HÍRLEVÉL VIDEÓJA                              
____________________________________________________________________ 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése