2015. január 18., vasárnap

ÚT A CSODATÉVŐ HITHEZ - HIT TÖRVÉNYE 2.RÉSZ

JÉZUS FELTÁRJA CSODÁINAK TITKÁT ÉS AZT ÍGÉRI :
AKI HISZ, JÉZUS CSODÁINAK FOLYTATÓJA LEHET !
AZ EGYBESZERKESZTÉS TITKA !

"Én az Atyában vagyok, és az Atya én bennem van; ha pedig nem, magokért a cselekedetekért higgyetek nékem. Bizony, bizony mondom néktek: A ki hisz én bennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, a melyeket én cselekeszem; és nagyobbakat is cselekszik azoknál; mert én az én Atyámhoz megyek. És akármit kértek majd az én nevemben, megcselekszem azt, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban. Ha valamit kértek az én nevemben, én megcselekszem azt." 
(Jn.14 :11-14,)

*

A hitnek melyik mértéke az, amely által működni tud az a csodatevő képesség amit Jézus ígért azoknak akik hisznek ?  Erre, és még több felmerülő kérdésre ad választ ez a videó.

Kívánom, hogy minden érdeklődő hitben való növekedését segíthesse ez az üzenet !

Felvétel készült 2015.01.17.-én az Evangéliumi Szolnoki Gyülekezet Istentiszteletén

                                                         Útmutató az imádó Úrvacsorai közösséghez 
                                                         Az Úrvacsora természetfeletti (Transzcendens)
                                                        Jöjj el a menyegzőre !                                                         _______________________________________________________________________
Ajánlott aktuális üzenetek :  Krisztus elárulása és a magyar egyház 
                                                 Protestáns egyházak behódolása a fenevadnak 
                                                 Igaz- és hamis advent  
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Az Atya világába való belépést megalapozó Ígehirdetések :
 (Dátumra, vagy a címre kattintva a kiválasztott oldal megnyílik.)
 1. rész 2013.06.08 - Krisztusban való élet titkai - 1.rész




63.rész 2014.09.13 - Istenfélelem fogalmának pontosítása - 1.rész
64.rész 2014.09.20 - Istenfélelem fogalmának pontosítása - 2.rész







A  KRÍZIS  MISSZIÓ  HÍRLEVELEI  ITT  OLVASHATÓK  : 
HÍRLEVÉL - 2. 
                                     3. HÍRLEVÉL VIDEÓJA                              
____________________________________________________________________ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése