2014. szeptember 15., hétfő

ISTENFÉLELEM FOGALMÁNAK PONTOSÍTÁSA - 1.rész

KELL-,  VAGY  NEM  KELL  FÉLNI  ISTENTŐL ?
MIT JELENT AZ  ISTENFÉLELEM ? (1.rész)

- "Hanem erre tekintek én, a ki szegény és megtörött lelkű, és a ki beszédemet rettegi." (Ézs.66:2.)
- "... hanem attól féljetek inkább, aki mind a lelket, mind a testet elvesztheti a gyehennában." (Máté 10:28,)
- ".... te pedig hit által állasz; fel ne fuvalkodjál, hanem félj !" (Róm.11:20,)
- "Ne félj, mert én veled vagyok; ne csüggedj, mert én vagyok Istened!"  ..... "Ne félj, férgecske Jákob, maroknyi Izrael, én megsegítlek, szól az Úr, ..." (Ézs.41:10, 14,)
- "Azért ne féljetek tőlük ! ... " (Mt.10:26,)
- "Ti ne féljetek; mert tudom, hogy a megfeszített Jézust keresitek." (Mt.28:5,)
*
Általában még az újjászületett keresztények többsége számára is ismeretlen, vagy alig ismert fogalom az Istenfélelem. Ezért tartottam fontosnak ezt a témát alaposabban áttekinteni, és közreadni azokat a felismeréseket, amelyeket az Úr ezzel kapcsolatban megmutatott.
Kívánom, hogy az üzenet minden érdeklődő áldására lehessen !

Felvétel készült 2014.09.13.-án az Evangéliumi Szolnoki Gyülekezet Istentiszteletén
A 2.rész  ITT  tekinthető meg.
Témához kapcsolódó link : Dr.W.Margies - Lelkigondozás és Istenfélelem 
______________________________________________________________________

Az Atya világába való belépést megalapozó Ígehirdetések :
 (Dátumra, vagy a címre kattintva a kiválasztott oldal megnyílik.)
 1. rész 2013.06.08 - Krisztusban való élet titkai - 1.rész




63.rész 2014.09.13 - Istenfélelem fogalmának pontosítása - 1.rész
64.rész 2014.09.20 - Istenfélelem fogalmának pontosítása - 2.rész







A  KRÍZIS  MISSZIÓ  HÍRLEVELEI  ITT  OLVASHATÓK  : 
HÍRLEVÉL - 2. 
                                     3. HÍRLEVÉL VIDEÓJA                              
____________________________________________________________________ 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése